Sanal Santral Nedir?

Sanal Santral Sistemi; internet sunucuları üzerinde bulut tabanlı çalışan, işletme içerisinde fiziki bir santral bulundurmaya gerek kalmadan, konum bağımsız olarak şube ve merkezleri birbirine bağlayan yeni nesil bir ses iletim ve çağrı yönetim sistemidir. Bu sistem internetin olduğu her yerde santral görevi görür.

Bununla beraber, bu yapı sip numara yapısı üzerinden çalışır. Sip numara yapısı standart telekomunikasyon yapısına göre maliyet ve kullanım açısından çok daha başarılıdır.

GastroPOS santral entegrasyon yapısı ile işletmenizde paket sipariş yapısında avantaj sağlar.

Paket Servis’te Neden Sanal Santral

Cafe ve Restaurant işletmelerinde, paket servis hizmetinin yoğun olduğu zamanlar öğlen ve akşam servis saatleridir. Yoğunluk olan bu saatlerde işletme standart bir telekom hattı kullanıyorsa aynı hatta gelen birden çok çağrı nedeniyle telefon meşgul çalar, tek çağrı kabul eden bu sistem müşterinin kolayca işletmeye erişimine engel olur. Bu durum müşteri tarafından hoş görülmediği gibi, bazen de müşteri kaybına yol açar.

Sanal santral yapısında ise aynı numaraya gelen birden çok çağrı kabul edilir. Gelen çağrılar otomatik olarak kuyruğa alınır ve ilk uygun temsilciye bağlanır. Müşteri temsilcisine aktarılan çağrı ile beraber arayan bilgisi de iletilerek tanımlı olan müşteri ise, ilgili müşteri bilgileri ve ilgili müşterinin daha önceki siparişlerin incelenmesi için ekranda görünür. Müşteri temsilcisi ile müşterinin sesli görüşmesi kayıt altına alınarak hizmet kalitesinin yükseltilmesi sağlanır.