Logo GastroPOS Cafe & Restoran Yönetim Programı, cafe ve restoran gibi işletmelerin temel iş süreçleri olan adisyon ve servis işlemleri ile beraber, mobil servis süreçlerini yöneten bir süreç yönetim yazılımıdır. Cafe restoran programı olarak kullanılan GastroPOS standart ile, masalarda adisyon takibi yapabilir, personel telefonları, tabletler veya el terminallerinden mobil ortamdan siparişlar toplayabilirsiniz. Gün içerisinde yapılan tüm işlemleri günsonu raporlarından izleyebilirsiniz.

Basic paket özelliklerine ilave olarak, GastroPOS standart paket ile işletmenizde paket servis süreçlerinizi yönetebilir, caller id ve sanal santraller ile gelen çağrıları yönetebilirsiniz. Yemeksepeti entegrasyon özelliği sayesinde yemeksepetinden gelen siparişleri otomasyon sistemine otomatik aktarabilirsiniz. Paket servis süreçlerinde kuryeye paket ataması yaparak kurye hesaplarını denetim altında tutabilirsiniz. Self servis ve dinamik çağrı monitörleri GastroPOS standart paket özelliklerindendir. İşletme içerisinde oyun eğlence alanı bulunduran işletmelerin, alan yönetimi de standart paket ile yönetilebilmektedir.

Servis modülü ile masalara sipariş alınabilir, alınan siparişler mutfak yazıcılarına veya tablet ekranlarına rota yapısına göre iletilir. İlgili siparişler hazırlandıktan sonra mutfak tabletlerinden hazır komutu verilerek sipariş veren garsona bildirim olarak gönderilir.

Gastropos standart ile masalarda biriken hesaplar kasiyerler tarafından kolayca tahsil edilir. Kasiyer ve gün sonu bazında raporlara işlenir.

Günlük tüm iş akışı rapor ve analizler ile mobil cihazlarda izlenir. Küçük işletmelerin iş süreçleri için gerekli tüm özellikleri içeren logo gastropos cafe restoran programı hakkında daha fazla detay bilgi almak için iletişime geçebilirsiniz.